23 Şubat 2015 Pazartesi

ESKİLER BEKLEYEDURSUN, YENİ KUMAŞLAR ALDIM, DİKTİM BİLE :)

İnternette eski burdaları alan arkadaşlar görüyorum. Bu dergiyi de tavsiye ediyorum. Ben bir kaç modelini daha önce kullanmıştım. Eylül 2007 burdası.
Bu basit kesimli bluzu 3 yıl evvel esnek bir kumaşla dikmiştim. Bu sefer krep kumaş kullandım, sorun olmadı. Yalnız fotoğrafta göründüğü gibi hanım hanımcık, derli toplu bir kesim değil. Aklınızda bulunsun, ön yaka açıklığını 4-5 cm kadar yukarı kaydırdım. Yine içindeki top görünümlü parçayı da aynı şekilde 4-5 cm daha yukarı aldım. Bunun dışında dikişi son derece kolay, anlatımı anlaşılır.Esnek kumaşla dikerseniz, giyip çıkarırken daha konforlu oluyor. 
 Modele bir de çizimlerinden bakmak isteyeceğinizi düşündüm. Gerçi gece ve az ışık alan bir yerde, üstelik parlamasın diye flaşsız çektiğim için biraz karanlık gibi. Yine de sağ tıkladığınızda fotoğraflarımın büyüdüğünü söyleyebilirim.
 Gelelim yeni kumaşlar meselesine. Epeydir instagramda bazı dostları izlerken bursakumaspazari'nı  da takibe almıştım. Aman Allahım insanı deli ediyorlar, ne kumaşlar, ne kumaşlar. Bir de espritüel instagram yöneticisi var ki sormayın. Neyse sonunda oradan alışveriş yapıp memnun kalmış instagram dostlarına güvenerek ben de ilk siparişimi verdim. Cuma günü parasını havale edecektim. Ama bu aralar her gün olduğu gibi çok yoğun bir gün daha geçirdik ve ben para transferini geç hatırladım. Havale akşam 5'ten sonraya kalınca paralarını alamadılar. Buna rağmen kumaşları kargoya verdiler. Hava şartları o kadar kötü olmasaydı, cumartesi kumaşlarımı almış olacaktım, pazartesiye kaldı. Annem de beğendi ki kendisi biraz zor beğenir. Bana da bu hafta dikmek düştü. 
Özellikle şunu çok iyi anladım ki, ne zaman dikiş dikiyorsam o zaman çok yoğun iş temposunda oluyorum. Demek ki dikiş benim rahatlama yöntemim. Üstelik o kadar rahatlamaya ihtiyacım varmış ki, bu hafta 3 bluz birden diktim. Tamam, modelleri kolay olabilir ama Haticeye değil, neticeye bakın siz :) Diğer bluzları da yazılarını hazırlar hazırlamaz yayınlarım artık..

14 yorum:

  1. Merhaba Nurten,üç bluz dikmek şahane ,ne güzel yoğun iş tempona rağmen dikiş dikebilmen ve dikişle rahatlayabilmen.Hem de giyinip şık şık gezersin,iyi günlerde giy ,diğer modelleri de merakla bekliyorum.İçinden neleri diktim hatırlamıyorum ama benim de beğendiğim bir sayıdır kendileri :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı burdalar pek bir bereketli oluyor değil mi? Dikip dikip giyiyoruz biz de :) Sevgiler benden sana..

      Sil
  2. Çok yakışmış ustünüze. Bu bluzdan sonra zaten Haticeyi görsem bile tanımam:))) o kadar beğendim yani....

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık. Bursa Kumaş Pazarının online satış yaptığını bilmiyordum. Evdeki kumaş yığınlarına bakınca öğrenmesem daha mı iyiydi diye düşünüyor, tabii ki hemen bakmaya gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep telefonumda internet yoktu. Türksele geçerken sırf instagramda bursakumaşpazarını takip edebilmek için internet de aldım iyi mi? Böyle de acaip huylarım var. Esir aldı valla bu internet kumaşçıları beni :)

      Sil
  4. Ooo, ellerinize sağlık! Ben de dikiş dikerken çok rahatlıyorum, kafam dağılıyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir hobi çünkü. Her bir projede yeni heyecanlar tadıyoruz da ondan galiba. Sevgilerimle.

      Sil
  5. Ben guğramayalı bayağı çalışmışsın şekerim.Hepsini çok beğendim güle güle giy. Bir yolunu Angaraya düşürsene seni özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Ablacım bir de tutacaklaarım var, henüz hepsini görmediniz. Ankaraya gelmeyi ben de çok istiyorum. Bakalım. Ama siz Antalya'ya giderseniz dinlenmek için uğrayın yine. Sevgilerimle..

      Sil
  6. En iyi dinlenme boş oturarak değil, başka işle uğraşarak oluyor. Ellerine sağlık, yine süpersin !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu başarılı blogerlardan duymak insanı şımartıyor. Çok teşekkür ediyorum. Sevgiler..

      Sil
  7. Bu bluzunda çok güzel olmuş, eski dergilerde daha çeşitli modeller var. Ellerine sağlık...:))

    YanıtlaSil
  8. Güle güle giy arkadaşım . Çok güzel olmuş . Hamaratsın, süpersin.
    Maşallah. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil