6 Nisan 2014 Pazar

DENEMELER

Dün gece saat 02.00- 02.30 sularında, bebek battanilerimden birini daha bitirdim. Yarın görüntüleyebilirsem sizlere de gösteririm. Elim boş mu kalsın, hemen ortadaki renkli kısımlarını önceden ördüğüm başka bir battaniyeye başladım.

                      

Geçtiğimiz 1-1,5 ay, iş yerinde son derece zor ve yoğun günler geçirdik. Stres had safhadaydı. Ülke gündeminin yoğunluğu da cabası. Milletçe kendimize bir okuyup üflesek mi ne yapsak bilemiyorum. 
Aslında işler yolunda gitseydi, niyetim Sevgili İrem'in HEYECANLI ÇEKİRGELER ve Sevgili Çiğdem'in BERBER PANTOLON DİKELİM etkinliklerine katılmaktı ama olmadı. Linklerini veriyorum, siz gider kendiniz görürsünüz artık.
İrem'in etkinliği bitti. "Kumaşlarım var, pantolon dikebilirim, bari Çiğdem'e yetişeyim" diyorum ama bakalım, nasip...

4 yorum:

  1. Cıvıl cıl bir battaniye olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Elif Hanımcım, biterse olacak inşallah :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. kolay gelsin cnm çok şeker renkler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerin büyüsü sardı beni resmen. Bir kaç yıldır ha bire renkli renkli örüp duruyorum. Teşekkürler.

      Sil