17 Eylül 2013 Salı

HALLEY PASTA, TİRAMİSUMSU, GÖBEĞE, BASENE KAT ÇIKMANIN EN KOLAY YOLU...

Sonunda ben de halley pasta yaptım. Tarifi mi? Bütün bloglarda var. Ben sevgili Portakalağacı'nın tarifini kullandım ama üstüne sos yapmadım. 
Alttaki resim tiramisu ama üstüne kakao serpmedim. Zaten arasına da neckafe değil, cafe latte koydum. Nedense nescafe sevmiyorum bu aralar. Tarife tiramisu demeye dilim varmıyor bu yüzden. 
İki pasta bir arada parça tesirli bomba etkisi yaratıyor yalnız. Zevkten mayışmamak olanaksız:) 

16 yorum:

  1. Bana birisi olsa yeter diyeceğim ama seçim yapamadım . İkisi de muhteşem görünüyor.Ellerine sağlık .

    Afiyet olsun, kat yapmasın.:)))

    YanıtlaSil
  2. Halley pastayı da çok severiz oğullarımla ben, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. bir dilim de ben alıyorum pastalardan.. çok ihtiyacım varmış gibi kalorilere.. :))

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, nefis görünüyor, biraz fazla yürürüz ne yapalım:))))

    YanıtlaSil
  5. hakikaten bomba etkisi olan bir tabak olmuş.. ama boşver düşünme kiloları yarın bir kase salata yer dengelersin :)

    YanıtlaSil
  6. Nefis görünüyorlar, ah ah...
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Başlık beni çok güldürdü :) Çok lezzetli görünüyor kat çıkmayıp da ne yapalım.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil