25 Nisan 2013 Perşembe

KERMESİN BOLEROSU, HERKESİN BOLEROSU

Yeğenime niyetle başladığım, sonra da kermese göndermeye karar verdiğim boleroyu bitirdim. Kuzenimin üstünde görüntüledim. 
Kendisi hakiki sıfır bedendir. Kermes işi bitince yeğenime yenisini öreceğim için, "acaba dar mı oldu" diye şüphelenip Pınar'a bir ölçmek istedim, giydirdim, oldu. Pınar, üniverste mezunu, yeni evli, bir ev hanımı; yeğenim ana sınıfı öğrencisi. Pınar'a oluyorsa, Gülceye de olur kanaatindeyim:)) 
Boleronun ortasını bir zamanlar bilgisayarıma kaydettiğim bir motiften aldım. Kalan kısmı tamamen kendi uydurmam. Bazıları buna "benim tasarımım" diyorlar ama ben hiç bir zaman böyle bir hadsizlik yapamam. Sonuçta sayılarını, sıralarını ben ayarlamış olabilirim, motifi "atkafadan-deneme-yanılma" yöntemiyle ben geliştirmiş olabilirim ama senelerdir hepimiz internette gördük bu tarzı. Ben bundan sonraki uygulamalarımda bir kaç değişiklik de yapmayı düşünüyorum. Ama onlar da tasarım olmayacak elbette. "Tasarım" kelimesini üstlenebilecek tek kişi, ilk olarak bu yuvarlaklardan yelek-hırka-bolero modelini geliştiren hanımdır, yani "fikir annesi" dir. Bizler sadece bunu kendimizce yorumluyoruz.  
Bu arada bolerom çok beğenildi. Pınar kendisine bir tane örecek. Ben de bir arkadaşımın küçük kızına öreceğim. Küçük olsun, çabuk bitsin:) 

4 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş, her zaman kullanışlı olan bir model. Serin yaz akşamlarında da ne güzel olur :) Eline sağlık


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık demek bana da olur biri örse hayır demem ki hiç:)

    YanıtlaSil
  3. Uuuuu mor bolero ne güzelmiş,rengi modeli çok güzel :) ellerine sağlık Nurtennn,hemen gelip baktım nasıl diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım teşekkürler canım. Bu boleroyu da geçen hafta bir başka kız çocuğuna hediye ettim. Aslında kermese örmüştüm ama kermes tarihini hep kaçırmışım. Ha öyle sevinmiş çocuklar, ha böyle diye kermesten vaz geçiverdim. Çocuğun doğum günüymüş, annesi söylemişti, ben de annesiyle gönderiverdim. Bu hafta annesi çok sevindiğini, üzerine tam olduğunu söyledi. Aslına bakarsan ben o kızcağızdan daha fazla sevindim. Güle güle giysin. Hepsi bizim çocuğumuz. Diyeceğim o ki, bu mor bolero 3 yıldır o kız çocuğunu bekler dururmuş dolapta. Kimse kimsenin nasibini alamıyor. Sevgiler canım.

      Sil