3 Şubat 2013 Pazar

HEDİYE ŞAL-ŞAPKA

Evde çok güzel ve çok fazla ipim var. Bunlardan kendime ne kadar şey örebilirim ve ne kadarını kullanabilirim ki? Üstelik evde bir sürü ipim varken, yeni ipler almanın gerekliliğine de kendimi inandırmakta zorlanıyorum. Bu yüzden ufak tefek şeyler örüp hediyeler vererek stokları eritmeyi istiyorum. Tabi bunun bir de zamanla alakası var.
İlk hediyem sevgili Kadriye Abla için. Kendisi çok cici bir hanımdır. Bir vaktini bulsam onu da blog dünyasına bulaştırıvereceğim ve kendiniz tanıyacaksınız bu dünyalar tatlısı hatunu. Fotoğraflarda mor renk çıkmıyor. Pencerenin dibine yaklaştım ancak bu kadar oldu.  
Gönül bütün sevdiklerime hemencecik hediyeler vermek istiyor ama bu istek eşyanın tabiatına aykırı elbette. Yavaş yavaş ilerliyorum. Ne demişler: "Narin narin, bugün olmazsa yarin (yarın)"


4 yorum:

  1. Nurten Hanımcım; Kelime Oyunu şampiyonluğum ve rekorumla ilgili güzel sözleriniz, cevabınızı bloğuma gelip verme nezaketiniz ve tabii ki yukarıdaki şal-şapka ikilnize bayıldım. Çok naziksiniz gerçekten. Bu ince düşüncenizde kendimi buluyorum sanki:) Çok teşekkür ediyorum ilginize, iyi ki varsınız:)

    YanıtlaSil
  2. aç şu bohçanı ...Allahım ne kadar güzel.maaşaallah ,Nurten ellerine saglık ,yok moru belli ,tam ablamlık bunlar:)ben elime almaya korkuyorum tıgı şişi,aldım mı bu havalarda bırakamam:)

    gelsin blog açsın arkadaşımıs olsun ,selam söyle güzel günlerde giysin ,hava soguk ve karsız olsun :)

    YanıtlaSil