4 Eylül 2012 Salı

PEMBE GÖNLÜM SENDE

Benim kızım pembe sever; tıpkı halası gibi. Biz hala- yeğen iki pembesever, pembenin uçuk tonlarından mora kadar tüm skalaya bayılırız.   
Geçen kardeşimle telefonda görüşüyorduk. Gülce'yle konuşmak istedim, o çizgifilm izlediği için konuşmak istemedi. Böyle de dediğim dedik bir hatun. Allah herkesin evladını ana-babasına bağışlasın, güzel günler göstersin.
Hafta sonu, motif etkinliğimiz için ip almaya gittiğimde, almam gereken ipleri bulamadım. Ama şekerlemeci dükkanına girmiş çocuklar gibi, ağzımın suyu aka aka bütün rafları gezdim. Bazı ipleri indirttim, dokundum, sevdim, okşadım. 3-4 çeşit de ip aldım. Yolda oğlum, ipçi dükkanlarının, kendi çocukluğunun kabusu olduğunu söyledi. Bir yerden eve dönerken yol üstünde  ipçi görürsem, içeri girip her şeyi inceliyormuşum. Zaten artık o arabada beni bekliyor. "Senden sonra girenler çıkıyor, sen çıkamıyorsun" diye de kafa tutmayı ihmal etmiyor. Napayım, benim olmayan iplerle bir türlü vedalaşamıyorum:) 
Yukardaki pembişler yeğenim için başladığım sonbaharlıklar. Oğlum örgü şeyler sevmez. Çocukluğundan beri sevmedi. Bir şekilde ördüklerimi de hiç giydiremedim. Onda hevesimi alamayınca şimdi yeğen Gülce'ye sardırdım. O süslü ve havalı bir kızçe. Eminim sevecektir. Bitince size de gösteririm. Şimdilik bu kadar..

10 yorum:

  1. çok şirin, pembe hep sevilir zaten kız çocuklarınca... :)

    YanıtlaSil
  2. pembe benimde en sevdiğim renktir ..eminim yeğeninizde çok sevicek ..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. ip de pempenin ton da çok güzel, eminim çok sevecektir.

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısın ya.. Acaba bir yüncü dükkanın olsa daha mı mutlu olrurdun. Ama o zamanda toptan satış yapan büyük mağazalardan çıkamazdın ki... Bu arada pembenin tonuna bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, bu durumum iyidir. Mecburen bir işi yapınca zevk almaz insan. Ama arada bir görünce ipi hazine bulmuş gibi oluyorum:)

      Sil
  5. tanıştığıma memnun oldum.
    hoş geldin.
    ohhhhh pembe pembe harika.

    YanıtlaSil