19 Eylül 2012 Çarşamba

KUĞU GELİYOR MU NE?

Bu modeli 5-6 yıl kadar önce arada bir aldığım -sanırım- Nako örgü kitabında görmüştüm. Küçücük bir resimdi. Açıklamalarındaki tüm sayılara sadık kalarak ve renkleri de hem Afyon'da bulabildiğim, hem de zevkime uygun olarak aldıklarımla ördüm. Çok da şık oldu. Bir ara sizinle de paylaşırım.
Önceki hafta motif etkinliği için ip arayıp da bulamadığım bir gün, hızımı alamayarak şal yapmak üzere iki torba iple çıkmıştım dükkandan. İplerin bir kısmı ile Gülceme pelerin ve şapka ördüm. Sonra kafamda her üretim öncesinde kısa devre yaparak yanıp sönen ampüller, bu şala başlamamı söylediler. Hakikaten beynimde değme bilim-kurgu filmlerine taş çıkaracak cinsten bir mekanizma olduğunu düşünüyorum. Çünkü bazan hiç aklımda olmayan şeylere tak diye başlayıveriyorum. Çok mu lazım, değil. Ama 2-3 gündür örüyorum. Sanırım yarın falan da biter, püsküllerini düzenlerim. 
Model herkesin bildiği, bilmeyenlerin rahatlıkla anlayabileceği, hiç anlayamayanlara benim anlatamayacağım kadar kolay:)) Tek püf noktası uygun renkleri ve mümkünse tüylü ipleri kullanmak. Bilemiyorum ama galiba bu da Gülceye gidecek.

3 yorum:

  1. hiç aklıma gelmezdi böyle güzel bir şey olacagı gerçekten çirkin ördek kuguya dönüştü .güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Bu örneği ben de çok seviyorum, elinize sağlık çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık elime iş alamıyorum diyenler görsün birde maşallah desin isteyince her şeye zaman ayrılıyo gülce de seve seve kullanır halası çünkü pembe seviyo

    YanıtlaSil