9 Eylül 2012 Pazar

İLK MOTİFLERİM GELDİ

Motif bahtaniye serüvenimizi biliyorsunuz. Bir kaç yüncüye baktım. Afyon'da benim almam gereken numaraları bulamadım. Ben de bütün ipleri Nakonun sitesinden almaya karar verdim. Nakoya daha önce bir üye olmuşluğum vardı, şifremi kaybetmişim. Yenisini istedim, mail adresime şifre geç mi düştü ne oldu, bir türlü  bulamadım. Bu saçma sapan iş için bir kaç gün uğraştım. İnternet cahili gibi hissettim kendimi. Ama tamamen, sadece bir işe odaklanamamakla alakalı bir durum. Hep başka bir iş çıkınca 10 dakika sonraya ertelemek zorunda kalıp unutmamla ve 10 dakikaların 10 saatlere sarkmasıyla ilgili. Neyse, geçen hafta 2 kargo birden aldım. Hem Nakodan kendi siparişlerim hem de bana motif gönderecek katılımcılardan Yasemin Kale'nin postası aynı gün geldi. Çok mutlu oldum. 
Geçtiğimiz hafta motif etkinliği çalışması çerçevesinde bana gönderilecek ilk motifler geldi. Sevgili Yasemin Kale hemencecik örüp göndermiş. PTT kargodan aradılar. Bizim siteye daha önce hiç gitmemiş sanırım PTT kargo, telefonla adres tarifi istediler. Ben de hastaneye getirmelerini söyledim. Zaten kargocu çocuklar hemen hemen her gün hastaneye bazan bir kaç koli, bazan kamyonlar dolusu ilaç getirdikleri için, mesai arkadaşımız gibi oldular. "Abla siz miydiniz, ben de soyadını bir yerden hatırlıyordum" diyerek alıp getirdiler, sağ olsunlar..   
Eve gelince şöööyle koltuğun üstüne, sehpanın üstüne, tvnin yanına falan bir koydum, sıvazladım, sevdim, okşadım:) 
Renk şu üstteki fotoğrafa çok yakın. Yine de aynısı değil, biraz cırtlak:) Nakonun sitesinde ise benim çekimime daha çok benziyordu. 
Tabi benim ilk motiflerim gelince, kendi örmem gereken ilk 25 motif stresimi artırdı. İş dönüşü hemen ipleri koltuğun kenarına çekip örmeye başladım. Yatıncaya kadar 10 tane örmüşüm. Ertesi gün de sanırım 5 ya da 6 tane daha ördüm, ip bitti. Ne bereketsizmiş. Neyse, yeni siparişim gelinceye kadar, ikinci ay için öreceğim motiflere başladım ben de. Çok güzel bir mor. Biraz koyu. Bakalım blogcu arkadaşımız nasıl kombinleyip birleştirecek bunları.

16 yorum:

  1. Çok zevkli bir iş sanırım.Kolay gelsin arkadaşım,selamlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli, bir de takım ruhu olacağı için daha çabuk biteceğini zannediyorum.

      Sil
  2. bakalım nasıl sonuçlar çıkacak... :)

    YanıtlaSil
  3. ben ilkkez bu şekilde motif çalışıyorum çok
    keyifli geldi:) ikinci ayın rengide tamam:)

    benin renklerimden biride senin yeşilden :) bende senin renkleri çoook merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi pudra tonları olsun istedim ama yeşil cırtlak çıktı:))

      Sil
  4. çok değişik işler çıkacak:)))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, sizi tanıdığıma çok çok memnun oldum. Harikasınız, soruma yaptığınız açıklama için gönülden teşekkürler. Sanki bir saatlik ders gibi bir yorum olmuş. Çok şey öğrendim.
    Ama siz böyle iyi bir öğretmen olunca biraz başınız agriyabilir gibi geldi bana:) siz de kabul ederseniz Burda'yla ilgili ara ara soru sormak isterim, çünkü bu dergiyi iyice bilen kimseyi tanımıyorum maalesef.
    Motiflerle ilgili de kolay gelsin size...

    YanıtlaSil
  6. selam nurten hanım, ilginize teşekkür ederim, ben de sizin bloğu izlemeye aldım, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. motiflerin renklerine bayıldım bütün işi bırakıp yünle tığı elime alcem he çok canım istiyor örgüyü
    kıştan çıkarken hırka başlamıştım öyle duruyor annem ipi beğenmedi bir araya geldiğimizde bi fikir ver bakalım sen ne diyeceksin sen bu motifleri ne yapacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler öyle her şeyi beğenmezler:) Annem de benim mor şalımın ipini beğenmediydi. Hangi mor şal diyecek olursan (bak de de anlatayım), annem beğenmeyince nevrimin dönüp yarım bıraktığım mor şal. Aslına bakarsan ben de beğenmedim ama krem kaban düşünmüştüm ben onun altına. Krem kabanım da yok. Belki önce kabanı alsam itici güç olabilir bana. Bak bu yolu bir deneyeyim şalı bitirmek için:)))

      Sil