18 Ağustos 2012 Cumartesi

ZOR, ZOPZOR BİR HAFTANIN ARDINDAN...

Aslında zor birkaç ayın ardından demek daha doğru olur. Aylardır ihale süreci içindeyiz ve yakında prosedür kusma ihtimalim çok yüksek. Bünyem bu kadarını kaldıramayacak, kalbim boğazımdan fırlayacak sandım bu gün bir aralık. Hani eski bir Milli Eğitim bakanı, "Bu okullar olmasa Milli Eğitimi ne güzel idare ederdim" demiş ya; valla bakanlıklar ve ve saçma stratejileri olmasa, biz taşradakiler kendi kendimizi daha iyi idare ederiz gibime geliyor:) Ankara Ankara, güzel Ankara... (Ankara'ya "anlarsın ya" diyecektim ama anlasa şu an ben bu yazıyı yazıyor olmazdım)
Neyse, bu hafta tüm o birkaç ayın pik noktasına ulaştık. Çok yoruldum. Gerçi güzel şeyler de oldu. Markafoniden 5-6 tane elbise almıştım. Kargom bugün o hayhuy sırasında geldi. Hemen arka depolardan birine gidip koliyi açtım, şöyle bir baktım. Evde deneyince hüsrana uğradım, o ayrı: Birinin renk ve deseni bana göre fazla abartılı geldi. Yine de teyzeme bir göstermeyi düşünüyorum. Belki o beni bu fikrimden caydırır. Birkaç tanesi küçük geldi. Oysa 44 bedenler. Birinin yakası o kadar açık ki, bikini hattı civarında, ya giyip Türkbükünde falan salınmam, ya da sahneye çıkıp gerdan kırmam gerekecek ki, şimdilik ikisine de vaktim yok. Birini resimlerde çok beğenmiştim, giyilince yakası bozuk duruyor, belki ütülenince düzelir ama o da dar gelenlerden. Bir diğeri de model olarak çok hoş ama dar geldi. Şimdi Türkiye'de canı isteyen firmanın, canının istediği bedene, canının istediği sayzı verdiğine kesinlikle emin olmuş vaziyetteyim. Çünkü geçen hafta Trendyoldan gelen yine 44 beden etek ve bluzlar da büyük olmuştu. Aradaki fark şu ki, Trendyoldan aldıklarım büyük beden bir markanın ürünleriydi, Markafoniden gelenler ise normal beden. Ama 44, 44 dür. Ya da öyle olmalıdır. Bu işin bir standardı olamadı gitti. 
Benim beğendiğim bir ürünün birkaç rengini birden almak gibi bir huyum vardır. Garantici yapımdan gelen bir durum olsa gerek. Hani modeli beğendim ve kendime yakıştırdım ya, garantili bir durum yani. Ama sayısız kereler test ettim ki, aynı markanın aynı bedeni, iki farklı renkte iki ayrı bedenmiş gibi olabiliyor. Standart istiyoruz efendim, standart!
Ramazanın sonuna doğru midem vücudumdaki yerini yeniden keşfetmemi sağladı. Eşimse neredeyse 10 gündür sahursuz oruç tutuyor. Kendini daha rahat hissediyormuş. Ekşime yanma olmuyormuş. Ben günde bir öğünle ayakta duramam.
Geçen gün dolap tam takırdı. Buzluktan et çıkardım. Ama sebze yok. Saat iftara yaklaşmış, kalk giyin, 4-5 km ötedeki marketin saçma sapan manav reyonundan ne idüğü belirsiz sebze meyvelerinden al gel! Zor iş. Hemen internetten yardım aldım. İnsan sadece etle köfte dışında ne pişirebilir ki? Sevgili www.portakalagaci.com imdada yetişti, yayla çorba, dalyan köfte (içinde havuç yoktu), pirinç pilavı pişirdim. Gerçi hem yayla çorba hem de pirinç pilavı, birlikte pişti gibi oldu ama çorbayı dalyandan önce pişirmeye başlamıştım.
Kendimi düşünmeye fırsat bulamadan geçen bu hafta, temizlik için yine bir yardımcı edinemedim. Bir yardımcım olsun istiyorum; özellikle çimler sulanırken camlara da gelen su damlacıklarının oluşturduğu lekeleri güzelce silerek bana el versin yeter. Başka iş de istemem:))



Bilgisayarımda eski fotoğraflarımın dosyasını buldum. İlk başlarda hem tembellikten hem de daha iyi yükler diye oğluma yaptırıyordum bu yükleme işini, o da zevk almaya bakmış, çok hoş isimler vermiş, klasörlere, resmi tıklarsanız büyür. Dosya isimlerinin orjinalliğine bir bakın:)
Bu arada an itibariyle oğlumun bilgisayar mühendisliğindeki ilk adımını görmüş vaziyetteyiz.Allah herkesin gönlüne göre versin.

4 yorum:

  1. Alemsiiiin :))
    Senin yazılarını hep yüzümde kocaman bir gülücükle okuyorum biliyor musun :)
    Ömrün hep güzelliklerle dolu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ablacım Allah senin de gönlüne göre versin: Her daim iyi ve güzel!

      Sil
  2. Bedenler konusunda kesinlikle size katılıyorum. Standart yok maalesef. Ancak şu var aynı modelin aynı kumaştan aynı beden kıyafetinin üzerimizde farklı sonuç vermesi boyadan kaynaklıymış :S Bunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım ama aklınızda olsun genelde bej rengi, siyahtan daha geniş oluyor :) Ben de anlamış değilim ama paylaşayım dedim. Bu arada dosya isimleri süpermiş :D

    YanıtlaSil
  3. Koyu renklerin daha dar olduğunu düşünmüştüm ben de. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil