16 Şubat 2012 Perşembe

TRT'YLE YENİDEN

Dizi izlemiyorum desem çarpılırım. Müptelası olduğum bir kaç dizi var elbette. Ama tekrarları izlemiyorum. Üstelik geçen haftanın neredeyse tamamını, yeni diziden önce yayınlayıp gece yarılarına kadar insanları tv karşısına mahkum eden zihniyeti kınıyorum. Tüm dizilerin tek sebebi, sonucu ve ana fikri olan "REKLAM" dayatmasını ise sonuna kadar reddediyorum. İşte bu anarşist düşüncelerle, önceki hafta "Öyle Bir Geçer Zaman ki" dizisinin yeni bölümünü beklerken TRT'de yeni başlayan "SEKSENLER" isimli dizi dikkatimi çekti. Ben de 1980'li yıllarda çocukluğumu ve gençliğimi yaşamıştım. O yılların teknolojisini, ülkenin ekonomik, kültürel, sosyal, siyasal yapısını yeniden ve dışarıdan görmek çok hoştu. Hoş bir şey de, Öyle Bir Geçer Zaman ki eski bölümü verirken TRT yeni bölümü gösteriyordu. Ancak bu hafta, içinde bulunduğumuz kalabalık ortamdan mı, yoksa ben mi yanıldım bilmem, TRT de eski bölümün tekrarını veriyordu. Bakalım haftaya ne olacak?

Küçük insanların büyük dünyaları ilgilendirir beni hep. Belki de o yüzden "Muhteşem Yüzyıl"ı izlemiyorum. Aynı şeyi geçen seneki Bihter'li Ednan Bey'li dizi için de söyleyebilirim. Şaşaa bana göre değil.

Seksenler dizisini hala keşfetmemişseniz bir bakmanızı öneriyorum. TRT ana sayfası çok hantal, çoook çok yavaş. Diziyi başka internet sitelerinden de bulup izleyebilirsiniz.

8 yorum:

  1. bende arada bir denk geliyorum hoşuma gidiyor :)
    teşekkürler paylaşım için...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende çok severek izliyorum, ehh ne de olsa bizim gençlik yıllarımız... inşallah dizi bu güzellikte devam eder, senin sorunlarının yanında beni de fazla uzayan uzadıkça içinden çıkılmaz hal alan ve abuklayan diziler bezdiriyor. Bir de kötülerin hep dört ayak üzerine düşmesine, duyulmaması gereken şeyler konuşulurken tam da kapı arkasında bitmelerine sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bu dizi benim de dikkatimi çekti.. Fırsat bulunca izliyorum..Moralim bozulmadan, canım sıkılmadan izladiğim bir dizi..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili darkolivee hoşgeldin sayfama.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili fiamma insan yaşadığı dönemi, güzelliklerini, zorluklarını, çirkinliklerini, yoksunluklarını, iyiliklerini, hoşluklarını ancak seneler sonra kavrayabiliyor değil mi? Yorumun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Tasarıbell aynı zevkleri paylaştığım dostlar olması ne hoş.

    YanıtlaSil
  7. şimdi anladım :)80 dizisini ben en son igne oyasında kalmışım :))

    YanıtlaSil
  8. bizde eşimle birlikte severek izliyoruz.ve her anında hayretler içinde kalıyoruz desem yalan olmaz.ne kadar çabuk eskitmişiz herşeyi ve rahata ne kadar çabuk alışıp insan ilişkilerimizi yok etmişiz diye düşünüyoruz:)sevgiler

    YanıtlaSil