4 Ekim 2011 Salı

VİTRA AMBALAJ YAPMAYI BİLMİYOR

Daha önce http://nurtenbegendi.blogspot.com/2011/08/vitra-beni-duyar-mi.html bu yazımda VİTRA'dan aldığımız küvetin başına gelenleri anlatmıştım. Küvet kırık çıkmıştı, üstelik ertesi günlerde fark edildi ki, küvetin montajı için gerekli bir malzeme küvet kolisinden çıkmamıştı. Yerine Allahtan, servis ustası tarafından, başka bir uyduruk malzeme kullanılmaya kalkılınca ve ön panel abes abes sırıtınca, eşim VİTRA bayisini bir güzel fırçalayıp yenisini istedi. Yeni küvet geçtiğimiz hafta gelmiş. Eve göndermeden içine bakmışlar bu sefer. Bilin bakalım ne olmuş? Yenisi de aynı yerden kırık gelmiş. Şaka gibi. Şimdi üst üste gelen bu iki kırık küvet üstüne üçüncüyü de bekliyoruz. 2 Haftaya kadar gelecek nasipse:)

İşin ilginç tarafı, önceki blog yazımı da link vererek, VİTRA'nın sitesindeki "bize yazın, bize ulaşın" vb haberleşme sayfasına durumumuzu bildirdim. Eşim de yazmış. Ama ne bir özür, ne de başka bir şey. İnsan mail adresine dönmez mi tüketicinin? O zaman ne demeye koskoca internet sitesi hazırlayıp "dilekler, şikayetler, bize yazın" türünden bir menü açıyorsunuz ki?

Güvenilir marka ve kalite konusunda kendisine inandığımız VİTRA müşteri memnuniyetinden sınıfta kaldı.

2 yorum:

  1. demekki vitra kullanmamak lazımmış ,bir yere not edildi ,

    YanıtlaSil
  2. Hay aksi... Olmaz böyle bir şey...

    YanıtlaSil