26 Aralık 2010 Pazar

ASABİYİM BEN, MAZERETİM DE VAR

Asabiyim evet. Mazeretim de var evet. Şu blogspotun resim ekleme ve yazıyı o resimlerin arasına yerleştirme işini bir türlü sıkıntısız yapamıyorum.
Yazının en son şeklini kafanızda tasarlamış olacaksınız, resimleri bu sıranın sonundan başına doğru ekleyeceksiniz. Aralara da yazıları serpiştirip, en son olarak yazı tipini, boyutunu ve rengini tek tek sabitleyeceksiniz. Bu arada yazıları veya resimleri yanlış konumlandırdınızsa, HTML'den yazıda neyse ama resimde hissi kablel vuku tekniğiyle resminizi kes yapıştır yapıp uygun yere getireceksiniz. Oluştur dediğinizde veya HTML'den oluşturulmuş bir yazıyı yayına verince virüs olarak algılanan kendi yazınız için "üleyn hangi ara virüs soktuk bu yazıya" diye hayıflanacaksınız.
Arkadaş ben plansız ve programsız insanım. Bunların hepsini nasıl becereyim ki, hatasız? Daha kolay yolunu bulup da söylemeyenin var yaaa:(((
Anlayacağınız az önce cillop gibi bir yazı resimleriyle beraber uçtuuu, gittiiiii.

1 yorum:

  1. Bende baştan aynı şeylerden muzdariptim ama şimdi eh işte idare ediyorum.

    YanıtlaSil